Niciun post de televiziune nu a prezentat publicului în principalul jurnal de știri tema banilor cheltuiți de partidele de la guvernare pe TV

Nici televiziunea publică, TVR, nu a abordat subiectul.

Joi, TVR 1, ProTV, Antena 1, Digi 24, România TV, Realitatea, B1, Aleph News, Euronews sau Antena 3 nu au alocat nicio secundă informării sau dezbaterii felului în care își folosesc PSD și PNL finanțarea publică.

Documentată în mod constant de Radio Europa Liberă, tema a fost completată de Recorder. Miercuri seara la ora 20:00, site-ul a publicat o investigație în care, pornind de la documentele venite pe un e-mail anonim, a dezvăluit noi sume și contracte ale felului în care PSD și PNL bagă bani în televiziuni.

Doar printr-o singură firmă, potrivit Recorder, au fost direcționate 3,1 milioane de euro către Antena 3 și Antena Group și 3 milioane de euro pentru postul România TV.  Împreună, cele două partide de guvernământ au alocat zeci de milioane de euro în ultimii trei ani către unele organizații de presă.

Continuarea pe Libertatea.ro

 

 

Sursă foto – recorder.ro