septembrie 28, 2020
FEATURED SOCIAL

O cercetare care ne răspunde la întrebarea: De ce nu ne putem concentra la serviciu?

Principalele lucruri care ne distrag la locul de muncă nu sunt legate doar de locul în care lucrăm ci mai ales de persoanele cu care lucrăm.

Conform studiului realizat de Udemy and Toluna, 80 la sută dintre oameni declară că principalul factor care-i distrage este legat de discuțiile între colegi. Zgomotul de la birou este al doilea cel mai citat deranj al locului de muncă, șapte din zece respondenți alegând zgomotul ca fiind un lucru deranjat în fluxul lor de zi cu zi.

Mai jos pe listă, dar totuși o problemă, a fost social media. Jumătate dintre persoanele chestionate au considerat că utilizarea personală a rețelelor de socializare a reprezentat o perturbare la locul de muncă.

Raportul a constatat că reducerea distragerilor la locul de muncă a crescut productivitatea, motivația, încrederea angajaților. Pe măsură ce birourile open space au ajuns la modă, noile studii au pus în discuție cât de eficiente sunt acestea pentru a favoriza un mediu de colaborare, deoarece mulți se plâng de distragerile și abuzurile lor.

 

 

 

Sursă foto  – https://www.stocksy.com

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *