Discut acum cu o colegă profesoară. Îmi spune că e foarte nemulțumită de experiența avută la asistență astăzi, la examenul de Bacalaureat. Nu din pricina elevilor gălăgioși sau neatenți, nici din pricina directorilor dificili sau a stresului provocat de presiunea unui astfel de context.
Nemulțumirea vine din faptul că ne dorim tehnologizare, dar nu avem condițiile prielnice adaptării ei. Elevi care ies la ora 14:00 din sala de examen, multe lucrări scanate și reluat întregul proces fiindcă se blochează platforma, imposibilitatea conectării la aplicație și lista continuă pe răbdarea și energia dascălilor asistenți.
Din punct de vedere al gestiunii, când vrei să introduci un concept nou, e nevoie de un instructaj solid. Altfel, riști un mic dezastru organizatoric.
Sper că situația e izolată, mi-aș dori să cred că nu s-a repetat povestea și în alte instituții de învățământ.
Sursă foto – pixabay.com