Suntem în plină campanie electorală, candidații și activul de partid se bat în soluții, proiecte și fake news-uri, dar sunt prea puțin atenți la ce vor oamenii. Care sunt nevoile reale și care sunt prioritățile majorității.

sondaj

Cu ajutorul Flashdata, un instrument de cercetare de piață bazat pe inteligență artificială care măsoară opinii și comportamente în timp real, din mediul online, am analizat principalele teme de preocupare ale cetățenilor din Sectorul 2 al Capitalei dar și cuvintele cu care aceștia îi asociază pe candidații cu cele mai mari șanse la fotoliul de primar – Radu Mihaiu (USR+PMP+FD) și Rareș Hopincă (PSD + PNL).

Analiza fost realizată în ultimele 30 de zile pe un volum de 35.600 de ocurențe din mediul online, în arealul geografic al Sectorului 2.

Se poate observa în graficul de mai sus că problema parcărilor este, de departe, cea mai importantă.

În ceea ce privește modul în care cetățenii sectorului se raportează la teme, vom vedea că tema parcărilor are cel mai mare grad de sentiment negativ.

Grad mare de negativ au și termoficarea și traficul, aparent oamenii sunt mulțumiți de curățenie și școli.

Pentru că suntem în campanie electorală, candidații încearcă să fie cât mai vizibili atât în online cât și în offline. În graficele de mai jos vom vedea cu ce cuvinte îi asociază locuitorii Sectorului 2 pe Radu Mihaiu și Rareș Hopincă.

Se poate observa foarte clar că problema parcărilor este atât de prezentă în sector încât ambii candidați sunt legați de ea.

Este foarte important de menționat că Radu Mihaiu este profund legat de Nicușor Dan. Practic, campania lui Radu Mihaiu este foarte centrată pe Nicușor Dan și mai puțin pe propriul mandat. Este o relația aproape parazitară.

În ceea ce-l privește pe Rareș Hopincă, acesta pare mai des asociat cu ”sectorul 2” PSD și ”vot”.

Conform datelor furnizate de Flashdata, lupta va fi câștigată de cel care reușește să fie mai credibil pe tema parcărilor.

 

Sursă foto – Alert24