În urmă cu 20 de ani, educația se baza pe cărți și prelegeri, iar acum se bazează pe iPad-uri și site-uri web.

sondaj

În trecut, elevii trebuiau să petreacă ore întregi în biblioteci căutând în cărți pentru un proiect sau o cercetare. Cu avantajele uriașe de a avea internetul la îndemână, putem schimba acele ore de navigare prin cărți în 30 de secunde. O diferență majoră care s-a schimbat prin programul de învățământ din școli este predarea de competențe elevilor în loc de conținut.

În trecut, elevii stăteau jos și li se spunea să memoreze informațiile factuale ale subiectelor. În prezent, programa școlară s-a extins și îi face pe elevi să lucreze în grup pentru a compara, a contrasta și a discuta aceste subiecte pentru a-și spori cunoștințele și pentru a-și îmbunătăți abilitățile de comunicare, ceea ce le va fi mai util în viitor decât cunoașterea faptelor.

„Principala schimbare este că, în loc ca elevii să stea în clasă și profesorul să le expună copiilor cunoștințe, lumea s-a schimbat și avem nevoie de mai mulți oameni care să lucreze împreună, de aceea suntem mai mult în grupuri și oferim un proiect pentru a găsi diferite alternative.”

Principalul motiv pentru schimbarea curriculară este schimbarea lumii din jurul nostru. Odată cu numeroasele schimbări din societate, programa școlară este adaptată pentru a se schimba în timp. Pe vremuri, elevii primeau o palmă cu rigla dacă se purtau urât, dar pe măsură ce vremurile se schimbă, profesorii și elevii se adaptează la un nou curriculum și la noi cerințe.

O altă schimbare majoră în ultimii 20 de ani a fost modul în care elevul „absoarbe” cunoștințele. În urmă cu 20 de ani, profesorul ținea prelegeri timp de o oră, ceea ce s-a schimbat acum în aplicații interactive și site-uri web informative pe care elevii le pot folosi. Veronica Smialkowska (Senior Veronica Smialkowska, Div. 970) a declarat: „Prefer să folosesc site-urile web pentru că este întotdeauna mai distractiv decât să stau la birou o oră întreagă și să ascult profesorul vorbind”.

Împreună cu elevii, profesorii sunt, de asemenea, învățați ce să predea. Profesorii sunt obligați să meargă la întâlniri de dezvoltare profesională pentru a învăța cum să își adapteze clasa pentru a se încadra în programa școlară ajustată frecvent.

Un profesor de istorie de acum 20 de ani avea foarte multe materii de predat, având în vedere cât de multă istorie există. Dar, în acești 20 de ani, s-au întâmplat atât de multe lucruri despre care elevii trebuie să învețe. Aceasta este o provocare pentru cei care creează programa școlară de istorie, deoarece trebuie să își dea seama ce evenimente merită să fie predate cu adevărat.

Odată cu numeroasele schimbări din lumea din jurul nostru, programa școlară este ajustată pentru a se potrivi cu oamenii care trebuie să devenim pentru a reuși într-o zi.

Articol apărut în premieră în limba engleză pe tafttoday.com

 

 

Sursă foto – pixabay.com