Cum ne înșală companiile de utilități – Enel a trimis unui client o ofertă cu preț mai mare decât cel afișat pe site-ul companiei

Ofertele furnizorilor de energie electrică le impun românilor preţuri duble pe kilowat şi majorări de peste 30% ale abonamentelor zilnice. Unul dintre clienții Enel a primit o ofertă de contract cu 23% mai mare decât cea publicată în aplicația MyEnel.

„Preţul kilowatului este dublu, iar preţul abonamentului zilnic este mai mare cu peste 35%“, ne-a scris unul dintre românii care a primit oferta furnizorului de energie electrică Enel. „Este pur şi simplu jaf!“, susţine acesta.

Întrucât contractul îi expiră pe 25 noiembrie 2021, bărbatul a primit o ofertă cu noile condiții economice, pentru abonamentul „Enel Fix Online“.

Potrivit acesteia, preţul energiei electrice va fi majorat, începând din luna noiembrie, de la 0,244 lei/kWh la 0,500 lei/kWh (fără taxe și accize), în timp ce abonamentul zilnic este majorat de la 0,22 lei/zi la 0,35 lei/zi.

Noile preţuri vor intra în vigoare dacă, timp de o lună de la primirea ofertei, consumatorul nu notifică furnizorul că nu este de acord cu oferta şi că este dispus să renunţe la serviciile companiei.

Continuarea pe Libertatea.ro

 

 

 

Sursă foto – bbc.com