ianuarie 20, 2021
EDUCAȚIE STIRI

Jurnalul unei învățătoare – Cu o fetiță încerc în fiecare zi să mă conectez online. Eu vorbesc acum, ea mă aude peste trei minute

Din cartierul Gârcini, orașul Săcele, județul Brașov, Florentina Tituleac revine cu un nou text publicat pe Școala 9 BRD în care relatează condițiile inimaginabile în care se desfășoară școala online într-o comunitate extrem de săracă, acolo unde nici semnal pentru telefonul mobil nu prea există, darămite internet.

„Sunt învățătoare într-o zonă defavorizată din Săcele, Brașov și reușesc să fac un fel de școală la distanță, chiar dacă copiii nu au semnal la telefonul mobil. Lucrez cu două grupe de elevi: cu o parte online și cu o parte offline. Corectez temele pe WhatsApp și tot acolo îi asigur pe copii și pe părinți că se descurcă minunat. Cu cei din offline mă văd în fiecare săptămână la școală pentru a-mi aduce ce au lucrat, astfel încât la final de săptămână am feedback de la fiecare copil din clasă” – scrie învățătoarea Florentina Tituleac

„Încă de pe 14 septembrie, când a început școala, am știut că va veni ziua în care îi voi anunța pe copii că nu ne vom mai vedea în poarta școlii, ci pe grupul de WhatsApp. Așa că tot ceea ce am făcut în cele șapte săptămâni de scenariu verde a fost să-i pregătesc pe copii pentru învățarea la distanță. – povestește aceasta.

Textul a fost publicat pe Școala 9 BRD – o platformă publicistică având ca temă educația, fondată și finanțată de BRD, dar scrisă de jurnaliști independenți.

 

 

Sursă foto – slate.com

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *