Bună ziua,

sondaj

Scriu și eu sa întreb colegii despre redactarea subiectelor la învățători.

Eu vad mari probleme și atunci când tu ceri definiții, clasificari! Ceri unora sa memoreze!

Cui folosește o definiție memorata? Te face profesor mai bun?

Sunt surprinsa cum unii au senzația ca dacă memorezi acele continuturi ești un profesor bun și pregătit! Cine crede asta pesemne ca au omis capitolul evaluare.

Sa nu mai zic despre accentul pus pe noile tehnologii, dar sunt o mulțime de clase fără laptop și videoproiector.

Era de așteptat sa fie mult si greu, fiindca au renunțat la inspectii. Anul viitor își vor bate joc la fel? Ah nu! Va fi mai simplu! Nu va mai exista dosarul cu șină!

Cred ca ex de la invatatori este unul dintre cele mai grele examene de titularizare. Poate doar la profesorii de la romana sa mai fie asa volum mare!

O mulțime de subiecte  in doar 4 ore! Gramatica, literatura, matematica, pedagogie,  metodica predării matematicii, metodica predării lb romane! Nu, nu e un singur subiect la fiecare disciplina! Sunt vreo  3 pagini  pe care trebuie sa le parcurgi, fiindca sunt pline cu cerințe.

O bătaie de joc și mai mare din 2020 ca au ,,simplificat” doar 15 pagini are…

Nu știu dacă vreunul dintre cei care redactează subiectele ar fi capabil sa scrie absolut tot ce se cere acolo în 4h, sa fie creativ și sa aibă timp și de plan pe ciorna, sa scrie frumos, ordonat și fără ezitări, fara sa-ti tremure mâna.

De asemnea nu am vazut un barem făcut de Ministerul Educației – România  pentru absolut toate examenele, asumat de ei.

N-am înțeles de ce nu exista subiecte din Codul Muncii? Unde se informează profesorii despre drepturile lor ? Mi se pare extrem de important. – opine apărută pe grupul de Facebook – Profesori buni (Iancu Marina)

 

 

Sursă foto – pixabay.com