O stare bună de învățare are la bază o relație de încredere în care elevii se simt securizați și valorizați. Această susținere va stimula motivația internă a copiilor și va crește apetitul lor de a se exprima, de a interactiona și de a învăța cu ușurință și deschidere. Cu alte cuvinte, starea modelează învățarea, arată datele organizației SuperTeach, în urma unui eveniment organizat la Timișoara. Dragoș Anastasiu, cofondator al organizației explică de ce e nevoie ca școala românească să adopte o învățarea personalizată la scară largă.

sondaj

Dragoș Anastasiu, co-fondator SuperTeach, a punctat importanța educației personalizate.

„A trata toți copiii la fel este ca și cum am trata un întreg spital cu același medicament, ar fi dezastuos pentru majoritatea pacienților. De aceea cred că educația ar trebui să se facă precum medicina, personalizat. Nu este ușor, dar nici imposibil. Mentalitatea deschisă ne poate ajuta să îmbunătățim situația, și, chiar dacă vorbim despre un proces complicat și de durată, credeți-mă că merită să facem efortul”.

 

 

Sursă foto – dw.com