Hotnews – Clienţii Enel se plâng de abuzurile companiei. ANRE a dat firmei peste 90 de amenzi

Nervi și timp pierdut – cu asta se confruntă unii clienți ai Ene atunci când au vrut să încheie noi contracte, să plece la o altă companie sau să afle informații de la call-center. Au avut parte de adevărate aventuri cu telefoane închise în nas, cu informații contradictorii din care nu rezulta clar dacă mai sunt clienți sau nu ai Enel. Lucruri care în alte țări se rezolvă imediat, așa cum povestește o clientă, în România uneori durează luni de zile. La ANRE se cunoaște situația, având circa 3.000 de reclamații primite, iar reprezentanții companiei de electricitate admit că au fost nevoiți să suplimenteze personalul care gestionează serviciul telefonic de relații cu clienții.

Povestea Nadiei- Prețuri mai mari în facturi și problema „cu baza de date”

O altă clientă, Nadia, este şi ea nemulţumită de serviciile Enel şi semnalează că ultima factură a venit cu preţ mai mare, după ce compania a tergiversat încheierea unor noi contracte pe piaţa concurenţială.

„Am semnat două contracte cu ei, unul în martie anul acesta, altul în mai. Pe cel din martie nu l-au luat în considerare pentru că „s-a întâmplat ceva cu baza de date”, iar pe cel din mai nu-l pun în aplicare deşi, în sesizările făcute, îmi zic că „luna viitoare o să fie activ”, povește Nadia.

Bineînţeles că nu se întâmplă şi bineînţeles că nu-mi emit nicio factură de stornare de la preţurile achitate până acum, spune ea.

“Mai mult, ultima factura a venit cu preţ mai mare per kwh decât precedenta”, a explicat clienta.

Continuarea pe Hotnews.ro

 

 

Sursă foto – https://www.facebook.com/enel.ro/photos/a.463361393686967/1241602525862846