noiembrie 28, 2020
ECONOMIE STIRI

Telekom România recunoaște că i-a încărcat factura unei pensionare, timp de 20 de luni, cu un abonament de date mobile pe care nu l-a avut niciodată

Libertatea a prezentat, pe 15 octombrie, cazul unei pensionare din București, Angela Mocanu, 86 de ani, care a sesizat în luna mai că pe facturile de la Telekom figurează cu un telefon fix, dar și cu telefon mobil, un număr pe care spune că nu l-a folosit niciodată, dar care îi aparținea de 20 de luni.

Femeia a estimat că a plătit degeaba circa 600 de lei. Pe 27 octombrie, compania de telecomunicații a anunțat-o, printr-o scrisoare, că “va restitui suma de 549,78 cu TVA”, recunoscându-și, practic, greșeala. Între timp, cazul a ajuns și în atenția Poliției Capitalei.

Până la acest moment, Angela Mocanu sesizase Telekom, dar și mai multe autorități, astfel:

  • 10 iunie – Telekom: “Am făcut, apoi, patru reveniri, ultima pe 30 septembrie”;
  • 10 august – Avocatul Poporului: “Pe 17 august, am primit o scrisoarea cu declinarea competenței către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC);
  • 10 august – ANPC: “Am primit răspuns pe 17 octombrie, de la Comisariatul Regional Brașov. După două zile, le-am retrimis o scrisoare, fiindcă nu am înțeles nimic din răspunsul lor”;
  • 19 octombrie – Ministerul Telecomunicațiilor.

Pe 27 octombrie, femeia a primis răspunsul de la Telekom: “Primesc banii, dar nu mi s-a răspuns la întrebări: cum a ajuns acel număr pe factura mea de plată, cine a semnat pentru el?”.

Continuarea pe Libertatea.ro

 

 

Sursă foto – https://www.facebook.com/groups/2035398383192096

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *