octombrie 1, 2020
ECONOMIE STIRI

Studiu Horvath & Partners – între 15% și 25% din bugetele de marketing ale companiilor din România sunt irosite

Compania de consultanța în management Horváth & Partners apreciază că între 15% – 25% din bugetele de marketing ale companiilor din România sunt folosite greșit.
Conform unei analize de piață, anul trecut, acestea au înregistrat pierderi de peste 100 mil. euro prin campaniile de marketing și publicitate care nu au fost adaptate suficient de bine publicurilor țintă.

“Conform estimărilor noastre, companiile au pierdut peste 100 milioane euro în 2019, prin campaniile de marketing şi publicitate care nu au fost adaptate suficient de bine publicurilor ţintă. Acest lucru se întâmplă cu precădere în perioada sărbătorilor, când creşte numărul campaniilor de promovare a diferitelor servicii şi produse. Rezolvarea stă în reducerea considerabilă a costurilor şi creşterea profitabilităţii, prin adoptarea unor soluţii informatice de Big Data. Acestea colectează şi utilizează atât datele interne ale clientului cât şi date externe, cum ar fi diverşi indicatori de piaţă, şi creează modele statistice şi motoare de optimizare. Prin intermediul acestora se obţine cea mai bună alocare a bugetelor de marketing şi de publicitate, pentru atingerea obiectivelor de business dorite. Mai mult, din experienţa noastră rezultă că vânzările unei companii pot creşte cu 5% – 10% într-un an, dacă sunt folosite soluţii de Big Data pentru eficientizarea cheltuielilor.” – a declarat Kurt Weber, Director General al Horvath & Partners Romania

Conform companiei de consultanță citate, utilizarea unor soluții de Big Data, care optimizează bugetele de marketing şi vânzări, selectând mult mai bine publicurile ţintă şi maximizând rezultatele campaniilor, poate duce la economii de costuri de peste 100 milioane euro.

 

 

Sursă foto – https://brandingslovenska.com/tag/marketing-consulting-services/

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *